perjantai 26. maaliskuuta 2010

Jee!



Me päästiin sinne ATD:n alkeiskurssille. Olen NIIIIN onnellinen. Ei mitään rajaa. Olin IHAN varma ettei päästäisi, joten katselin jo muiden seurojen alkeiskursseja. Jesjesjes. Kurssi alkaa toukokuussa ja huhtikuussa tulee lisäinfoa.

Minnin huomioimattomuus on sujunut hyvin, eikä se ole kovin masentunut. Se tulee moikkaamaan mutta pysyttelee parin metrin päässä häntä viuhtoen. Minni nukkuu enemmän ja muutenkin enemmän omissa oloissaan.
On se kiva kun on sijais-rapsuteltava, nimittäin Miska-sheltti. Sitähän käyn ulkoiluttamassa joka maanantai ja perjantai tunnin ajan. Tänäänkin rapsuttelin sitä paljon, se on aina niin onnellinen kun menen hakemaan sitä.
On se ihan kivaa käydä sen kanssa lenkillä, vaikka jossain vaiheessa se tuntui aika raskaalta. Ensin 8-16 koulupäivä, sieltä suoraan tunnin lenkille, kotiin kävellen, ruokin itseni ja Minnin ja lähden uudelle lenkille. Ja sitten siivoamaan. Koko rumba on yleensä ohi kahdeksaan mennessä. En kyllä enää luopuisi Miskasta, se on vaan niin ihana <33 Ja rasittava välillä..

Tälläista meillä täällä. ;)

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Onnea! :) Mä olin ihan, tai vähintäänkin aika varma, että te pääsette sinne.

Johanna kirjoitti...

Kiitos ;) Mä olen täällä vielälin tosi tyytyväinen ja nyt vain odotellaan kurssin alkamista.